روز نوشت‌های مرتضی محجی

گویند برای شناخت ابتدا باید توصیف دقیق و خوب از پدیدار داشت تا در پناه توصیف دقیق به شناخت درست رسید.

روز نوشت‌های مرتضی محجی

گویند برای شناخت ابتدا باید توصیف دقیق و خوب از پدیدار داشت تا در پناه توصیف دقیق به شناخت درست رسید.

اتفاقات در جامعه در حال وقوع و همه در حال احساس آن هستند. بعضی‌ها از کنار اتفاقات می‌گذراند به سادگی هر چه تمام‌تر، بعضی‌ها می‌بینند ولی زبان بیان ندارند، بعضی‌ها می بینند و وظیفه خود را توصیف دقیق آن می‌دانند و من در تمنای بودن در دسته سوم هستم.
من: دانش آموخته علوم اجتماعی. به دنبال توصیف جهانی که نساخته‌ام.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

مطلع

يكشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۰۸ ق.ظ

در نسبت بین شهر و دولت تصور من بر این است، هم زمان با به وجود آمدن پدیده ای به نام شهر دولت هم آمد برای رسیدگی به امور شهر و به تعبیری دولت آمد متولی شهر باشد. از سیاست شهر بگیر تا اقتصاد و ... شهر.

همیشه یافتن بهانه ای برای شروع هم کلامی و سخن گفتن بین دو نفر، یکی از مواردی بوده است که در روابط دو نفره مورد توجه بوده است. من برای اعلام بودنم از مسئله ای به نام شهر شروع می کنم.

  • مرتضی محجی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی